collage_1920x718

Ιστορία

1972-2023: Πάνω από 50 χρόνια Γρηγόρης

To 2022 o Γρηγόρης γιόρτασε 50 χρόνια λειτουργίας! Μέσα σε αυτό το διάστημα αναπτύχθηκε, εξελίχθηκε και έγινε ο  Γρηγόρης του σήμερα, που βρίσκεται σε κάθε γειτονιά και είναι μέρος της καθημερινής ζωής των ανθρώπων. Ο Γρηγόρης του σήμερα είναι όλοι εκείνοι οι άνθρωποι που έγραψαν και γράφουν την ιστορία του, οι στιγμές και τα γεγονότα που τον έκαναν δυνατότερο και του έδωσαν τη γνώση, τα εφόδια και την εξειδίκευση για να γράψει με χαμόγελο και μεράκι τις επόμενες σελίδες της ιστορίας του.

history1
01

1η Δεκαετία: 1972-1981

Το 1972 ο Γρηγόρης Γεωργάτος αποφασίζει να πραγματοποιήσει το όνειρό του και ανοίγει  ένα κατάστημα στη Λεωφόρο Βουλιαγμένης, στο οποίο δίνει το όνομά του. Το κατάστημα αυτό έμελλε να γράψει ιστορία, και να συνδεθεί με τις πιο γευστικές  παραδοσιακές πίτες,  που έγιναν η αγαπημένη σταθερή αξία των επόμενων γενεών. Γιατί οι πίτες που παρασκευάζει, έχουν τα «μυστικά» της γενέτειράς του της Κεφαλλονιάς, και της Πόλης, τόπο καταγωγής της γυναίκας του, της Σόνιας.Τα προϊόντα που πουλάει είναι Τυρόπιτα, Λουκανικόπιτα, Ζαμπονοτυρόπιτα, Λουκουμάδες και Παγωτό μόνο από πρόβειο γάλα. Όλα παρασκευασμένα με μεράκι και  εκλεκτές πρώτες ύλες, διαλεγμένες από όλη την Ελλάδα! Οι πίτες γίνονται ανάρπαστες  και ο Γρηγόρης με τη Σόνια διαπιστώνουν ότι ένα κατάστημα δεν είναι αρκετό για να ικανοποιήσει όλη αυτή τη ζήτηση. Ανοίγουν, λοιπόν, άλλα δύο καταστήματα και έτσι στο τέλος της πρώτης δεκαετίας, ο Γρηγόρης διαθέτει 3 καταστήματα στα νότια προάστια της Αττικής.

ι4_1920x768
2η Δεκαετία: 1982-1991
takeaway-coffee-gregorys
02

2η Δεκαετία: 1982-1991

Η δεύτερη γενιά, ο Βλάσσης & η Άρτεμις, αναλαμβάνουν ενεργό ρόλο στη διοίκηση της εταιρίας, όπου μαζί με το Γρηγόρη και τη Σόνια, οραματίζονται  να κάνουν το Γρηγόρη μεγάλο και γνωστό παντού. Δουλεύουν  σκληρά, στελεχώνουν την εταιρία, παρατηρούν &  αναζητούν συνεχώς τι θα ήθελε ο καταναλωτής. Και το βρίσκουν! Το 1991 ο Βλάσσης διαπιστώνει ότι ο Έλληνας θα ήθελε πολύ να απολαμβάνει τον καφέ του on the go. Αγοράζει επαγγελματικές μηχανές για την παρασκευή espresso based καφέ και λανσάρει την υπηρεσία take away, πουλώντας cappuccino, cappuccino freddo & freddo. Παράλληλα, διευρύνει την προϊοντική γκάμα, εντάσσοντας τα σάντουιτς στις επιλογές των πελατών του, τα οποία γνωρίζουν μία πρωτοφανή επιτυχία.Όπως είναι αναμενόμενο, ο Γρηγόρης προσελκύει μεγαλύτερο κοινό, η ζήτηση για τα προϊόντα αυξάνεται, με αποτέλεσμα στο τέλος της δεκαετίας να διαθέτει 5 καταστήματα στην Αττική.

3η Δεκαετία: 1992-2001
ι7_955x537
03

3η Δεκαετία: 1992-2001

Το 1994 ο Βλάσσης κι η Άρτεμις αποφασίζουν η ανάπτυξη του Γρηγόρη να γίνεται, πλέον, με τη μέθοδο του franchise. Πρόκειται για μία στρατηγική απόφαση, πολύ προσεκτικά σχεδιασμένη έτσι ώστε ο Γρηγόρης, σαν «μητρική» εταιρεία, να υποστηρίζει και εκπαιδεύει τους συνεργάτες franchisee, αυτοί με τη σειρά τους να αναπτύσσουν το προσωπικό του καταστήματος, με στόχο οι πελάτες να εξυπηρετούνται με τον καλύτερο τρόπο. Το 2000 ο Γρηγόρης αποκτάει νέα υπογραφή. Το λογότυπό του συνοδεύεται από την λέξη μικρογεύματα, που έγινε μεγάλη επιτυχία και συνδέθηκε άρρηκτα με το Γρηγόρη. To 2001 ανοίγει κατάστημα στο Ελευθέριος Βενιζέλος και γίνεται η μοναδική ελληνική εταιρία στο χώρο της εστίασης που αποκτάει παρουσία στο νέο υπερσύγχρονο αεροδρόμιο της Αττικής. Στο τέλος της δεκαετίας ο Γρηγόρης, διαθέτει 90 καταστήματα και βιώνει μία μεγάλη εξάπλωση και αναγνωρισιμότητα.

100
Καταστήματα
ι8_955x537
04

4η Δεκαετία: 2002-2011

Πρόκειται για μία δεκαετία που ξεκινάει αισιόδοξα με την ένταξη της Ελλάδας στην Ευρωζώνη και τελειώνει με μία μεγάλης διάρκειας χρηματοοικονομική κρίση.Ανατροπές, όμως, βιώνει και ο Γρηγόρης, που στις αρχές του 2002 έχει φτάσει τα 100 καταστήματα και συνεχίζει να εξαπλώνεται και σε άλλα concepts που έχουν σχέση με την εστίαση. Η ενασχόληση και με άλλες δραστηριότητες αυξάνει το δανεισμό της εταιρίας και δημιουργεί οικονομικά προβλήματα. Η οικογένεια Γεωργάτου προκειμένου να ανταποκριθεί στα νέα δεδομένα, αλλάζει το μοντέλο διοίκησης, δημιουργεί διαδικασίες & εφαρμόζει ένα αυστηρό πλάνο ανάκαμψης. Η προσπάθεια αξίζει τον κόπο, γιατί ο Γρηγόρης όχι μόνο ξεπερνάει γρήγορα την κρίση, αλλά μπαίνει ξανά σε ανοδική τροχιά πετυχαίνοντας μία υγιή ανάπτυξη. Έτσι το 2005, κάνει την είσοδό του και στην Κύπρο, ενώ στο τέλος της δεκαετίας τα καταστήματα Γρηγόρης είναι πλέον 250.

ι9_955x537
05

5η Δεκαετία: 2012-2022

Τα χρόνια της κρίσης βρίσκουν το Γρηγόρη δυνατό και επικεντρωμένο στις ανάγκες του καταναλωτή. Το 2012 κάνει μία ανατρεπτική κίνηση και «κατεβάζει» την τιμή του καφέ από 2,30€ σε 1,30€, δείχνοντας στους πελάτες του ότι είναι δίπλα τους με εξαιρετικά χαμηλές τιμές. Παράλληλα, αναλαμβάνει δράσεις κοινωνικής ευθύνης για να στηρίξει  την Ελληνική κοινωνία που δοκιμάζεται από τα συνεχή μνημόνια. Συνεργάζεται με τη ΜΚΟ «Μπορούμε» προσφέροντας εκατοντάδες χιλιάδες μερίδες φαγητού για κοινωφελείς σκοπούς και το 2015 δημιουργεί το πρόγραμμα «Δεκατιανό στα σχολεία» και προσφέρει το σχολικό γεύμα σε χιλιάδες μαθητές σχολείων της Αττικής. Ταυτόχρονα, εξαπλώνεται και στο εξωτερικό, κάνοντας  την είσοδό του στη Γερμανία και τη Ρουμανία. Το 2016 αλλάζει λογότυπο και εταιρική ταυτότητα. Η νέα του υπογραφή είναι φρέσκια, αγνή, χειροποίητη, προσιτή, ανθρώπινη και με προσωπικότητα. Συνεχίζει να επενδύει  στον ψηφιακό μετασχηματισμό, λανσάροντας μία εφαρμογή για online παραγγελίες και δημιουργεί μία πρωτοποριακή μέθοδο e-learning για να εκπαιδεύει το προσωπικό των καταστημάτων. Το 2021, λανσάρει μία νέα εντυπωσιακή εικόνα στα καταστήματά του και σηματοδοτεί τo πέρασμα στη νέα εποχή. 

image00027_1
06

2023: Το μέλλον του Γρηγόρη έχει τη δική του ιστορία!

Σήμερα στα καταστήματα Γρηγόρης οι πελάτες μπορούν να απολαύσουν αυτό που ψάχνουν… για να φτιάξουν τη μέρα τους. Καφέ, ροφήματα, χυμούς, πίτες, σαλάτες, γλυκίσματα, vegan & wellbeing επιλογές. Όλα φρεσκοφτιαγμένα και φρεσκοψημένα με πολλή αγάπη και μεράκι και σερβιρισμένα με ένα χαμόγελο από καρδιάς.Αυτό ακριβώς είναι και το όραμά μας για το μέλλον. Να συνεχίσουμε με τις ίδιες αξίες και τον ίδιο προσανατολισμό. Με τον ίδιο σεβασμό στον εργαζόμενο, στο συνεργάτη, στον καταναλωτή και στην κοινωνία. Με το ίδιο πάθος, μεράκι και αφοσίωση, προσφέροντας στους καταναλωτές τα καλύτερα προϊόντα και την πιο ζεστή φιλοξενία.

ι11_955x537_2